S NAMI NEJDEŠ DO RIZIKA!
Ďakujeme, že si sa rozhodla (alebo sa rozhoduješ) u nás nakupovať menštruačné nohavičky. Uvedomujeme si, že chyby sa stávajú tak na jednej, ako aj na druhej strane, ale našou prvoradou snahou je, aby si bola spokojná. Aby sme ti to uľahčili, zaviedli sme nasledovné pravidlá výmeny či vrátenia menštruačných nohavičiek PERTIES:
CHYBNÝ VÝROBOK
Ak si omylom od nás dostala nekvalitný výrobok (nepodarok), kontaktuj nás do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru pomocou formulára na konci tejto stránky a my ti pošleme náhradný tovar alebo vrátime peniaze. Zašli nám aj fotografiu poškodeného, či zle vyrobeného tovaru. Žiaľ, nemôžeme akceptovať ako chybný výrobok nohavičky, ktoré boli prané bez vrecka na pranie (je možné si takéto vrecko zakúpiť aj u nás) a javia znaky fyzického poškodenia v práčke.
ZLÁ VOĽBA
Ak si zistila, že si si objednala nesprávnu veľkosť, alebo si si to jednoducho rozmyslela, kontaktuj nás do 35 dní (formulár je v menu Môj účet -> Objednávky) odo dňa prevzatia tovaru a my sa ti budeme snažiť pomôcť a nohavičky vymeniť, prípadne ti vrátime peniaze za tovar (max. za 2 kusy), ktorý si zaplatila po odčítaní prípadných množstevných zliav. Žiaľ, nemôžme akceptovať z dôvodu zlej veľkosti viac ako jedny rozbalené nohavičky toho istého veľkostného čísla. Zaslať tovar je potrebné najneskôr do 14 dní od požiadania o výmenu či refundáciu.
Uvidíš, že sme veľmi veľkorysí čo sa týka veľkostí, čo znamená že ti pri prvej objednávke vymeníme rozbalené nohavičky za inú veľkosť bez akýchkoľvek otázok. Daj nám vedieť, ak ani pri druhej objednávke toho istého výrobku veľkosť nebude sedieť – budeme sa ti snažiť nejako pomôcť, avšak ďalšie výmeny už nebudeme môcť akceptovať, ak si obal otvorila.
Ak si si kúpila nohavičky s Perfektnou alebo Trojnásobnou absorpciou, ktoré neboli pri kúpe zlacnené a necítila si sa počas menštruácie v nich komfortne, vypíš do 35 dní po ich doručení formulár v sekcii Môj účet (návod je na konci tejto stránky), vráť použité (vyprané) nohavičky a my ti vrátime peniaze za maximálne 2 ks v hodnote zakúpeného tovaru po odčítaní prípadných množstevných zliav. Sme si istí, že nohavičky nepretečú…
ZĽAVNENÝ A VÝPREDAJOVÝ TOVAR
Zľavnený tovar alebo tovar označený ako “Výpredaj” nie je možné vrátiť ak jeho obal bol porušený ani z dôvodu neprávnej veľkosti. Tu uplatňujeme zákon 102/2014 Z. z. §7 odst. 6 e, ktorý z hygienických dôvodov neumožňuje vrátiť spodnú bielizeň, ak ochranný obal bol po dodaní porušený.
STÁLE NIE SI SI ISTÁ?
Ak sa stále nevieš rozhodnúť, či menštruačné nohavičky PERTIES sú hodné vyskúšania, kontaktuj nás a my sa ti pokúsime pomôcť.
PLATBA ZA DOPRAVU
V prípadoch výmeny a vrátení tovaru, ktoré sú z našej strany nad rámec platných zákonov, si vyhradzujeme právo účtovať poplatok za dopravu za vymenený tovar. V súčasnom čase je cena dopravy na adresu kupujúceho 4,20€. Viac o cene dopravy nájdeš tu.
Môžeš sa poistiť a pridať do objednávky položku Zadarmo doprava pri prípadnom vrátení alebo výmene za symbolickú cenu 2,50€. Potom si kuriér DPD príde po tvoj tovar a donesie ho k nám zdarma. Inak je potrebné zaplatiť za jednu cestu 4,20€.
UPOZORNENIE
Chceli by sme tu upozorniť, že naša politika vrátenia tovaru je nad rámec zákona a tak si vyhradzujeme právo zákazníkom, o ktorých sme presvedčení, že zneužili našu veľkorysosť, reklamácie uznať len v medziach zákona 102/2014 Z. z. a akceptovať len spodná bielizeň v neotvorenom obale, ak zákazník odstúpi od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Ak ti vznikne nárok na refundáciu pri vrátení tovaru, odčítame ti z ceny všetky zľavy a ceny za nevrátené produkty, ktoré si získala zdarma. Doprava bude počítaná podľa výšky sumy objednávky po odčítaní vráteného tovaru.
Ak spätnú zásielku zašleš nám ako balík a nie ako list, tak tvoju výmenu či vrátenie vybavíme obratom. Na list je potrebné ísť na poštu, čo môže oddialiť vybavenie aj o týždeň.
Tovar, ktoré sú súčasťou dvojbalíčka je možné vymeniť len po uhradení rozdielu medzi normálnou cenou a akciovou cenou a po zaplatení dopravy.
DAJ NÁM VEDIEŤ
Jednoducho, daj nám vedieť o zrušení objednávky alebo výmene pomocou formulára, ktorý nájdeš v menu Môj účet – Objednávky a zistíš, že u nás dostaneš fantastický zákaznícky servis na svetovej úrovni.